Skargi i wnioski - BIP Park Narodowy Gór Stołowych
Skargi i wnioski
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Parku Narodowym Gór Stołowych odbywa się według przepisów:
Dyrektor Parku Narodowego Gór Stołowych przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w godzinach urzędowania Dyrekcji PNGS po wcześniejszym umówieniu się w sekretariacie PNGS.
Skargę lub wniosek należy uzupełnić o: imię, nazwisko (nazwę) oraz adres nadawcy (w przypadku korespondencji przesyłanej pocztą elektroniczną również adres e-mail).
Zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Przedmiotem skargi - zgodnie z art. 227 Kpa - może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku - zgodnie z art. 241 Kpa - mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
- rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
- listownie na adres Park Narodowy Gór Stołowych, ul. Słoneczna 31, 57-350 Kudowa-Zdrój;
- osobiście w sekretariacie w budynku dyrekcji Parku w godzinach od 7.30 do 15.00, od poniedziałku do piątku;
- drogą elektroniczną na adres: pngs@pngs.com.pl;
- za pośrednictwem platformy e-DORĘCZENIA na adres: AE:PL-65539-96319-CJUVE-26
- za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP: /PN_Gor_Stolowych/SkrytkaESP
Dyrektor Parku Narodowego Gór Stołowych przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w godzinach urzędowania Dyrekcji PNGS po wcześniejszym umówieniu się w sekretariacie PNGS.
Skargę lub wniosek należy uzupełnić o: imię, nazwisko (nazwę) oraz adres nadawcy (w przypadku korespondencji przesyłanej pocztą elektroniczną również adres e-mail).
Zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Przedmiotem skargi - zgodnie z art. 227 Kpa - może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku - zgodnie z art. 241 Kpa - mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Liczba odwiedzin:
82
Podmiot udostępniający informację:
Park Narodowy Gór Stołowych
Informację wytworzył:
Tomasz Mazur - adm
Informację opublikował:
Tomasz Mazur - adm
Data publikacji:
13.03.2025
Data pierwotnej publikacji:
13.03.2025 13:19:26
Data ostatniej modyfikacji:
13.03.2025 13:33:51
Data przeniesienia do archiwum:
Brak danych
13.03.2025 13:33:51
Tomasz Mazur - adm -
Edycja artykułu
13.03.2025 13:33:09
Tomasz Mazur - adm -
Edycja artykułu
13.03.2025 13:31:37
Tomasz Mazur - adm -
Edycja artykułu
13.03.2025 13:30:16
Tomasz Mazur - adm -
Edycja artykułu
13.03.2025 13:29:08
Tomasz Mazur - adm -
Edycja artykułu
13.03.2025 13:20:10
Tomasz Mazur - adm -
Edycja artykułu
13.03.2025 13:19:26
Tomasz Mazur - adm -
Publikacja artykułu